W genealogii jak w historii naukach niewielu,
czym bardziej się cofasz do tyłu,tym bliższą masz drogę do celu”

(Stanisław L. Pieniążek, 2004)

Pierwszy post - trochę o historii moich poszukiwań i statystyki

Genealogią mojej rodziny zajmuję się już prawie 30 lat. Poszukiwania, a raczej spisywanie tego co wiedzieli moi dziadkowie zaczęłam w wieku 14 lat. 
Obecnie w moim drzewie genealogicznym jest 111 przodków bezpośrednich (dziadek, pradziadek, prapradziadek) i 713 osób spokrewnionych.
Najstarszy przodek  urodzony ok. 1732 rok.
Ostatnie udokumentowane pokolenie, to ósme.
Przez cały ten czas udało mi się zweryfikować wiele nieprawidłowości podawanych przez rodzinnych genealogów oraz rozwiązać parę zagadek. Oczywiście także nie zabrakło ciekawych historii rodzinnych, o których zupełnie nic nie wiedziałam.




Zapraszam do śledzenia mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz