W genealogii jak w historii naukach niewielu,
czym bardziej się cofasz do tyłu,tym bliższą masz drogę do celu”

(Stanisław L. Pieniążek, 2004)

Dzień Babci i Dziadka - drzewa genealogiczne moich babć i dziadków.

   Ponieważ osób zmarłych nie obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady /UE/ z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) , mogę Wam pokazać cztery drzewa genealogiczne bezpośrednich moich przodków. 

Wykresy pociagnięte od dziadków, bez powinowatych /czyli sióstr, braci i ich rodzin/ i nie ujmujące moich rodziców i mnie.

1. Drzewo genealogiczne mojej babci po mieczu Janiny Fickowskiej z Wojtczaków.


2 Drzeo genealogiczne mojej babci po kądzieli Zofii Feliksik z Biskupów.


3. Drzewo genealogiczne mojego dziadka po mieczu Edmunda Fickowskiego

Jest to największe drzewo, sięgające XV wieku. Dokładnie do 21 pokolenia ode mnie. Utworzone tylko i wyłacznie z potwierdzonych aktami i wypisami z ksiag ziemskich i grodzkich danymi. Pomogły mi w tym m.in.Teki Dworzaczka.


4. Drzewo genealogiczne mojego dziadka po kądzieli Stefana Feliksika.


Każda z tych osób w drzewie była babcią i dziadkiem. Dumna jestem z każdej odnalezionej osoby. Nie ważne czy byli wyrobnikami, komornikami, karbowymi, oberżystami, czy posiadali majątki ziemskie, a nawet całe wsie. Dzięki wszystkim tym dziadkom i babciom jestem teraz JA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz