W genealogii jak w historii naukach niewielu,
czym bardziej się cofasz do tyłu,tym bliższą masz drogę do celu”

(Stanisław L. Pieniążek, 2004)

Pudo i Skalscy oraz moja 5xprababka i jej brat bliźniak

Mój 6xpradziadek Stanisław Pudo ur. maj 1700 roku Parafia Kazimierza Wielka miejscowość Słonowice , a w nim podani dziadkowie Marianny Pudo /poniżej jej akt ślubu/, rodzice Stanisława, a moi 7xpradziadkowie Wojciech Pudo i Marianna

Do tego ustaliłam, że Stanisław Pudo żonaty był z Agnieszką.'

W Słonowicach oprócz Marianny mojej 5xprababki urodziło się jeszcze jej dziesięcioro rodzeństwa : Regina , Jan, Petronela , Walenty, Ewa, Regina /druga o tym imieniu, prawdopodobnie pierwsza zmarła/, Rozalia, Florian, Łukasz i Stanisław  brat bliźniak mojej prababci Marianny


Akt urodzenia bliźniaków na fotce. 
Pierwsze bliźniaki w moim drzewie w siódmym pokoleniu.



Poniżej akt ślubu moich 5xpradziadków  czyli córki w/w Stanisława Pudo.

Parafia Kazimierza Wielka, Słonowice 26 lutego 1764 roku, 
Tomasz Skalski z Topoli i Marianna Pudowna (Pudo).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz